dokument

Strategia podnoszenia kompetencji kadry dydaktycznej i wspierającej proces kształcenia

Ukazał się dokument Strategia podnoszenia kompetencji kadry dydaktycznej i wspierającej proces kształcenia, którego wydawcą jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Studio DTP Academicon wykonało korektę, layout, skład i łamanie, projekt okładki, przygotowanie do publikacji elektronicznej.

Wykonaliśmy:

  • korektę,
  • layout,
  • skład i łamanie,
  • projekt okładki,
  • przygotowanie do publikacji elektronicznej.
Strategia podnoszenia kompetencji kadry dydaktycznej_baner_1
Strategia podnoszenia kompetencji kadry dydaktycznej_baner_2
Strategia podnoszenia kompetencji kadry dydaktycznej_baner_3
Strategia podnoszenia kompetencji kadry dydaktycznej_baner_1 Strategia podnoszenia kompetencji kadry dydaktycznej_baner_2 Strategia podnoszenia kompetencji kadry dydaktycznej_baner_3

Wydawca: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Wydanie elektroniczne
Stron: 144


 

Zobacz dokument w otwartym dostępie

 


Strategia dotycząca podnoszenia kompetencji kadry dydaktycznej i wspierającej proces kształcenia to dokument, którego celem jest wspieranie pracowników Uniwersytetu w dążeniu do stałego rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji. Wraz ze zmieniającą się rzeczywistością pracownicy, studenci i doktoranci stają przed kolejnymi wyzwaniami. Dla lepszego funkcjonowania Uniwersytetu ważne jest wspieranie procesu podnoszenia kompetencji kadry dydaktycznej, a także efektywne zarządzanie zasobami kadrowymi oraz wzmocnienie potencjału pracowników niebędących nauczycielami akademickim poprzez zapewnienie im możliwości stałego podnoszenia kwalifikacji.

Skomentuj

Kliknij, aby skomentować